Jom Klik Sekali

Monday, June 22, 2009

Juz Thinking

Salam..
Buat yang baca blog aku ni. Sejak akhir-akhir ni aku asyik fikir macam mana aku nak buang sifat pemalu, dan tak berapa yakin dengan diri sendiri. Aku dah cuba utk buang sifat tu dalam diri aku. Sebenarnya aku ni seorang yang suka nak majukan diri sendiri tapi masalah aku satu je TAK YAKIN PADA DIRI SENDIRI. Last week aku cuba untuk yakin pada diri aku bahawa aku boleh buat semua tu tapi akhirnya aku tak berjaya. My luvly friend try to make me confidence bila aku berhadapan dengan orang. Aku sedih sebab aku tak boleh nak bantu diri aku sendiri sedangkan dia berusaha nak bantu aku. Tapi benda ini takkan berjaya kalau kita sendiri tak buang sifat tu sendirikan??? Aku punya banyak impian tapi impian aku takkan tercapai kalau aku masih bersikap begini. Macam mana aku nak tolong orang kalau diri aku sendiri pun aku tak dapat tolongkan??? Setiap hari aku terus berfikir macam mana aku nak mulakannya. Mungkin orang yang dah kenal aku cakap aku ni bkn seorang yang pemalu tapi seorang yang banyak mulut. Tapi percayalah setiap manusia ada sifat malu masing-masing. Mana ade manusia tak de sifat malukan. How can i do that??? Aku nak berjaya dengan apa yang dah aku usahakan. Tapi aku takkan berjaya kalau aku terus begini.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers