Jom Klik Sekali

Wednesday, September 9, 2009

Persembunyianku di ketahui umum family besarku

Guess what???
aku baru je pas borak-borak dengan cousin aku dalam fon tadi..dia cakap dengan aku "wah pak cu puji ko". Aku pun terkejutlah macam mana plak pak cu tahu hal ni? last week ade majlis berbuka puasa kat rumah ayah aku di Rawang semua adik-beradik mama aku datang jadi diorang ade borak-borak la. Pak cu aku ade cakap lagi suruh nurul (cousin) belajar dengan aku plak. Selama ini aku punyalah nak rahsiakan dari pak cik-pakcik aku akhirnya diorang tahu jugak. Aku dah pesan dengan mama jangan cerita dengan orang dulu tunggu sampai aku berjaya. Tapi bila fikir balik aku memang dah berjaya pun tapi belum pada tahap yang tertinggi. Mama pun satu aku mintak rahsia mama cakap pulak dengan pak cik-pak cik aku ni. Tak pela rahsia aku dah pecah pun dikalangan family aku. Anyway korang mesti tanya ape yang pk cu aku puji pasal akukan? anyway aku nak kongsi lama dengan korang benda ni tapi aku rasa lom masa lagi.. Aku nak kongsikan Budaya 369 dalam hai-o yang buat aku telah mencapai bebarapa tahap.. Dahulu aku rahsiakan sebab aku tak nak diorang semua memandang remeh kepada hal ini. Jadi siapa yang berminat boleh email aku di alamat farahdiyanarohizan@gmail.com. Banyak forum yang aku baca berkenaan hai-o ni. Tapi bagi aku ini semua hak individu. Untuk berjaya ia bermula pada diri sendiri. Untuk gagal jugak adalah diri kita sendiri. Jika korang rasa dengan mengutuk itu bagus sila teruskan tapi kene ingat mengutuk adalah perkara yang tak baik. Dan kalau korang rasa ini adalah peluang yang aku beri korang cari la aku. Ingat kejayaan kita hari ini jugak adalah atas usaha kita sendiri. Aku sendiri tak tahu sejauh mana kejayaan aku kalau aku sendiri tidak usaha. hasil dari jualan aku sekarang aku tidak ragu berkenaan kewangan lagi. Nak tau lebih info emailing aku ok.. check it out!!!!

2 comments:

  1. yea.. mengutuk adalah perkara yg tak baik. lagi2 bulan posa nih.. ye kawan2..

    ReplyDelete
  2. pesanan cikgu perlu di ingat dari kocik lagi cikgu dah ajar mengutuk tak baik yer anak-anak..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers