Jom Klik Sekali

Tuesday, October 20, 2009

Cerita ape???

Hai allz yang mungkin ade membaca blog aku nilah..well ade beberapa hari aku tak update blog aku ni..agak malas jugak nak taip dan tak de mood nak up date kan..well last week aku balik kampung kelahiranku yg tercinta Kuala Pilah biasalah mama suruh aku balik sebab adik nak kahwin jadi banyak benda yang nak kene settle..Kalau ikutkan aku nak gi jugak open house rumah dak office aku maklumlah rayakan dah abis pun..So ape-ape hal family first babe..takkan aku nak biar mama and ayah aku yg buat kerja. So balik kampung adik fitting baju sanding and nikah she look great..pak andam tu tak payah nak adjust-adjust lagi dah baju tu..kalau ikutkan aku nak letak gambar dia kat sini tapi kalau aku letak nanti org tahu plak adik aku pakai baju jenis macam mana hahaha..cuma baju pengantin laki agak besar sikit sbb bakal adik ipar aku ni kecik je orgnye..tapi bila dah pakai complete set just nice je lah..wow adik aku nak kahwin dah minggu depan terharu lak rasa dah tak leh nak shared together lagi tinggal lah aku sorang-sorang yang terus tua ni..nak shared dengan adik aku yg laki tu mana same dengan adik perempuan..tak leh lah shopping raya sesama lagi pas nikan huhuhu..then hari ahad pegi rumah mak cik kenduri sebab dia nak pergi Mekah tunaikan rukun islam. After that pergi rumah mak nam aku plak untuk ape??ha utk packing souvenir adik aku kawin nanti wawawa penat gila seh dari pukul 4.00 petang sampai pukul 10.00 malam dok buat keje tu..letih aku sampai baring-baring buat kerja. tu pun still tak siap lagi dalam 200 lebih bungkus mmg piow kepala aku sampai ayah aku carik sendiri jalan nak hantar kau balik putrajaya..memang letih tahap gaban korang tau..wawawa lom sampai lagi majlis sebenar lagi ni..kepada kawan-kawan yang kenal aku ni and adik aku jemput lah hadir ke majlis nanti yer...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers