Jom Klik Sekali

Friday, October 9, 2009

Papadom

Aku tengah merencanakan apekah aktiviti untuk weekend ni. Baru aku teringat semalamkan citer papadom baru ditayangkan. aku memang nk tengok cerita tu sebab masa anugerah FFM movie ni banyak menang. Actually aku suka gak filem yang diarahkan oleh afdlin shauki ni. so aku rasa weekend ni nak pi tonton movie nilah..nanti aku akan updates ek...
*
*
*
Yeaahaaa..aku gi menonton filem ni hari jumaat (last week). Best mmg best gile ahhh..mmg patutlah Papadom ni menang masa FFM hari tuh. Filem ni mengisahkan kehidupan kekeluargaan. Kisah seorang bapak yang terlampau menyayangi anak dia dan dia tak nak anak dia mengalami sedikit kesusahan pun. Semua da dalam filem ni komedi, touching sampai bf aku pun nak nangis hahaha, kasih sayang, bantu membantu kesimpulannya citer ni ade jugak la mcm konsep Satu Malayisa. Aku bagi 5 bintang. i luv afdlin shauki huhuhu.. Gi lah tonton weh..rugi taw tak gi...


2 comments:

  1. nak g tgk ngan sapo, daro? ajak la den ni ha..huhu!

    ReplyDelete
  2. huhuhu...den nk gi tgk dengan boipren den la..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers