Jom Klik Sekali

Friday, March 12, 2010

D.O.M.O.K


Tiba-tiba je bertakung air mata aku bila tgk gambar adik aku. Dah 3 minggu tak jumpa dia. Now she is seven years old sudah besar wooo tapi badan alamak macam budak darjah 4. itu dia sape lagi bukan adik domok aku Syasya. Dah lame tak tulis pasal dia dah makin pandai mengaji, baca buku senang cakap kalau korang yg dah umo 27 tahun tu kalau nak belajar mengaji ha bolehlah jumpe adik aku ni. Confirm dia boleh ajar. Sebab dia pernah cakap dengan mama bila mama tanya "Sya ni macam mana bunyi dia" pastu dia jawab " mummy ni tak pandai mengaji ke syasya nak kene ajar mummy" (dia sorang je adik aku yg panggil mama, "mummy") hahaha memang siot gila adik aku ni cakap dengan mama mcm tu. Last jumpa dia kami sama-sama demam. Paling kesian dia semput last 3 week OMG! bila dia cakap terputus-putus je then aku cakap dengan ayah bawa je ke hospital. Masa tu dah pukul 12.00 am pun. Sampai hospital dia memang kene ambil gas sebab paru-paru kanan dah berbunyi. Keciannyelah dengan adik aku ni. Sebenarnye dia ni pun sama macam aku obesiti hahaha. Satu-satunye adik yang ikut jejak langkah aku. Sangat rindu dengan dia. Minggu depan dah start cuti sekolah she wil be at rumah my sis kat Selayang. So, boleh la aku gi jenguk dia. Miss u adikkk...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers