Jom Klik Sekali

Wednesday, March 9, 2011

Kisah Si Penceroboh

aku tak taulah bila aku nak benti citer pasal HACKER ni. macam mana aku nak benti citer pasal DIA sebab DIA tak muak nak ganggu hidup aku. STOP IT lah weh aku dah buat report pasal KAMU. malam tadi aku chit chat dengan cousin aku pasal DIA ni. Gelak besar dibuatnya sebab aku rasa cam kelakar gila kot DIA ni. korang bayangkan DIA ni leh lak rajin nak main tukar-tukar password akaun email aku.ada satu hari tu DIA online dalam masa yang sama aku online boleh pulak DIA main tukar-tukar password akaun aku. Hatoi aiii!!!(gaya johan RL)kesian betullah. KAMU gi lah jaga rumahtangga KAMU sebab aku tak ingin nak amik tahu hal korang pun...dengan segala hormatnya sila berhenti buat keje BODOH ni...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers