Jom Klik Sekali

Monday, April 4, 2011

never say never

first of all terima kasih bebanyak cik nurul kerana telah memberi satu tiket percuma untuk menonton tayangan perdana Never Say Never- Justin Bieber (J.B). Cousin aku ni menang dua tiket untuk menonton filem Biografi daknye Si Justin di HOT.FM ( sms terpantas) actually aku bukanlah peminat FANATIK daknye si Justin ni. Aku layan je lagu-lagu dak J.B, cousin akulah yang minat sangat kat J.B ni since J.B ni lum popular lagi memang cousin aku dah follow dia kat youtube. ape pun filem ni dah nama pun biografi so korang jangan harap J.B ni berlakon. ia adalah full rakaman-rakaman J.B since dia kecik dan macam mana kehidupan dia sekarang selepas popular. Bagi aku filem ni interested jugak sebab kita boleh tahu sebenarnya macam mana kehidupan seseorang artis yang popular sampai nak berjalan-jalan pun kena kejar. serius kesian jugak jadi artis ni nak memuaskan hati peminat-peminat. jadual hidup dak J.B ni sangat padat. tapi berbaloilah kot dengan pulangan yang dia dapat. messagges yang J.B sendiri mungkin nak sampaikan ialah bila kita punya impian kita jangan cepat mengalah untuk mencapai kejayaan. NEVER SAY NEVER!!!!
my cousin yang belanja tiket free!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers