Jom Klik Sekali

Friday, October 12, 2012

kempen nak KAYA!!!

Gempak bukan main kempen acik..kempen nak KAYO kata kau! ni bukan kempen MLM...SKIM itu..SKIM ini.. acik nak kempen jomlah menabung mak cik pak cik semua. tak rugi pun menabung ni. untuk simpanan kita di hari tua. walaupun tua nanti ko ado pencen masuk tiap-tiap bulan tapi confirm tak cukup nak renovate rumah bilo cucu dah ado 20 orang macam uwan acik. sempena acik dah ado kesedaran untuk menabung yang tabung eh bontuk tabung haji acik nak menyerulah mak cik pak cik sekalian menabung jugak. acik pernah poei kursus motivasi DR Wan koba "tak kisah la walau pun sebulan kita hanya menabung RM50 je pun janji kita ada duit tabungan" yang kita boleh gunakan masa hari tua untung-untung boleh poei MOKAH. acik ni pun baru punya kesedaran sivik  menabung. setiap tahun campur dongan dividen korang amik lah 10 % pada tahun pertamo lopeh tu tahun kedua korang amik pulak 20% dan meningkat sampai 30% jangan di amik 100% pulak tu jawab mengoringlah duit tabung korang. insyaAllah silap-silap nanti hasil mak cik pak cik menabung satu eropah boleh korang jelajah. acik tak membongak ni do yo! ini betul-betul tapi mengikut jumlah simpanan mak cik dan pak cik semuolah. jadi conclusion eh sama ado korang invest saham atau pun buat caro acik sikit-sikit lama-lama jadi bukit. chill yaw!!! assalamualaikum...
dah masuk kali ke tigo poei bank nyimpan duit tabungan (^_^)

4 comments:

  1. Replies
    1. sape plak yg mintak separuh ni??hahaha

      Delete
  2. hatok nak duit kale rmerah tu vley???

    ReplyDelete
    Replies
    1. voley bona hatok!!acik menabung ni mmg utk hatok hahaha

      Delete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers