Jom Klik Sekali

Monday, August 10, 2009

Back To Work!!!!

Agak lama aku tidak mengupdatekan Blog aku ni...bkn ape kekurangan idea dan malas plak rasanye.. Aku baru je masuk keje hari ini 10 Ogos 2009.. maklumla cuaca tak menentu ni membuatkan aku pun terjebak dengan demam panas.. bayangkan aku asyik gi Klinik sampai tahap aku dah malas nk makan ubat. Bila ayah aku tanya aku cakap dah makan heheh sorry la ayah along dah muak nk makan ubat tu. Sepanjang aku demam aku duk rehat kat rumah ayah kat Rawang. Risau jugak dengan kerja kat Office tapi nasib baik kawan-kawan aku sudi membantukan. Dalam aku bercuti tu otak aku terus berjalan memikirkan gerak kerja business aku. Korang kalau yang baca Blog aku ni dan berminat utk menjana pendapatan sila contact atau hantarkan email kat aku di farahdiyanarohizan@gmail.com aku akan terangkan bagaimana nk menambah dan menjana pendapatan. Seperti semua maklum zaman sekarang sangat memerlukan duit. Aku bukan ajar korang jadi tamak tapi cuma memikirkan zaman sekarang serba serbi memerlukan duit. Aku sendiri buat business ni sebab nak bantu family aku. Alhamdulillah sekarang ni sikit-sikit aku dapat membantu family aku. Dengan bonus yang aku dapat aku dapat mengurangkan beban ayah aku dan mak aku... Korang tak nak cuba macam aku ke? kalau ade sebarang pertanyaan contact aku okey!!!

2 comments:

  1. wah,, rame follower dah. leh wat rombongan tlg pegang hantaran.. hehe!

    ReplyDelete
  2. eh hantaran tak payah suh diorang lah...
    ko pegang hantaran sekalai 15 dulang hahaha

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers