Jom Klik Sekali

Tuesday, August 18, 2009

Kaki Wayang

Ops sebenarnye aku dah draf untuk POST kali ni memang dah 3 hari but today aku rasa agak free sebab keje kat opis sudah kureng sikit. Lega siot sebab dah habis audit dalam. Anyway last week aku memang gila tengok wayang ler. On Thursday aku ade kejutan with my sweetheart. Tibe-tibe je dia datang sini aku tak tau pun. So on Saturday aku pun menghabiskan all day dengan dia. Lalalalala...memula memang aku ingat nak jalan dalam putrajaya ni je tapi mengenangkan putrajaya ni dah agak bosan berjalan and then tak tau nak pergi mana. Owhhh aku dah muak and mual nak pergi alamanda tu. So i decide we should go KL hahaha di sini bermula sebuah kisah. Aku sampai KL terus je pergi Times Square waiting for my cousin then tak tahu nak buat ape so aku pun cakap nak tengok wayang sekarangkan tengah hot movie G.I JOE peh memang best gilar citer tu lah. Korang memang patut tengok taw!!! Habis je citer tu aku nak gi KLCC ingat nak lepak kat taman je siapkan keje office but again aku we watch movie kali ni The Proposal wow!! kali ni memang lawak and best jugak movie ni kalau korang suka tengok cerita korea jalan cerita dia macam cerita-cerita korea sebab bos kahwin dengan P.A nye. Banyak scene yang lawak bagi aku bila diorang terpaksa duduk satu bilik. Diorang ni actually mula-mula nak kahwin kontrak je. So untuk tahu lebih lanjut sila ke pawagam berdekatan anda. Sebelah malamnya pulak cousin aku ni nak hantar kami balik lepas tu her boyfriend plak nak tengok filem SETEM. Actually aku dah tengok SETEM ni tapi sebabkan diorang nak tengok tak de geng dan sweetheart aku pun belum tengok so kitorang nonton yang tengah malam punya..pewh!!!bayangkan kitorang nak tunggu movie tu start pukul 11.55 pm kene tunggu 3 jam kat alamanda tu uishhh aku punya ngantok jangan cakap la. Disebabkan aku dah tengok sebelum ni boleh dikata 20% je aku tengok citer tu hahahha ngantok siot. Pape pown memang gila lahhh 3 movie di 3 tempat yang berbeza hahahha over all aku sangat enjoy hari tu. wawawa...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers