Jom Klik Sekali

Friday, August 21, 2009

Ramadhan Al-Mubarak

Salam Ramadhan kepada semua umat Islam sedunia dan khasnya yang berada di negaraku tercinta Malaysia. Kita semua akan mula puasa 22 Ogos 2009 bersamaan 1 Ramadhan 1430 Hijrah. Huhuhu...so korang dah ready ke nak puasa? of coz readykan sebagai umat islam kita sentiasa ready dengan kedatangan ramadhan setahun sekali. So aku sendiri akan balik ke rumah family aku malam ni untuk meyambut ramadhan bersama keluarga dan dapat bersahur bersama-sama keluarga dan tomorrow boleh berbuka dengan my family. Maklumla aku rasa ini adalah tahun pertama aku berpuasa sendiri sebab dah duduk rumah sewakan. Dulu duduk asrama makanan dah disediakan kali tak puasa sama dengan family maybe agak berbeza rasanya.So semoga dibulan ramadhan ni semua amalan kita akan diterima. Semalam aku pergi kelas kawan aku kata masa bila sangat baik berdoa ketika bulan Ramadhan dia kata ketika azan Maghrib nak berbuka. Tapi bagi aku kita sentiasa selalu ingat Allah s.wt supaya kita dekat pada-Nya. Kepada sahabat-sahabat yang mengenali aku, aku nak mohon maaf atas silap dan salah sepanjang perkenalan kita yer mana lah tahu kalau ade kawan-kawan yang simpan dalam hatikan.Harap dimaafkan yer... So boleh la planning buka sesama dengan kawan-kawan masa ni juga dapat megeratkan lagi silaturahimkan. Oklah tak de pape lagi nak bebel kita tunggu citer aku akan datang plak yer...Salam Ramadhan

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers