Jom Klik Sekali

Monday, September 28, 2009

First day keje pas seminggu raya..


Ouchh..damnn..bosan yang teramat sangat aku dah tak sabar tunggu jam 5.00 pm. Hari ni masa aku banyak dihabiskan dengan mengupdate segala benda. Terutamanye FB la, hmmm.... hari raya hari tuh sepatutnya aku nak menjalankan gerak kerja biznes aku tapi malangnya tak berjalan dengan lancar di sebabkan adik aku dah masuk hospital serta perkara-perkara yang tak dapat nak di elakkan. Sepatutnya ramai kawan-kawan lama yang aku nak jumpa untuk kongsi peluang yang aku nak tawarkan. Tapi nasib tak menyebelahi aku may be. So aku belum dapat kongsi sepenuhnye dengan kawan-kawan ni. Peluang yang ada apa salahnya dengar, fikir dan tangkap peluang ni. Bagi aku ini je peluang yang ada kalau kita punya impian utk di realisasikan. So kawan-kawan ape lagi jom join aku kalau nak tahu lebih lanjut. email aku at farahdiyanarohizan@gmail.com or juz call me at 013-2803868

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers