Jom Klik Sekali

Tuesday, September 8, 2009

Raya its coming up...

Salam allz...aku tak habis-habis nak cerita pasal raya sebab tahun ni aku agak seronok nak raya sedar tak sedar raya memang nak dekat dalam seronok nak raya aku tetiba teringat dengan orang yang pernah hadir dalam hidup aku suatu masa dulu. Arghhh....aku pun tak tahu kenapa aku asyik teringatkan dia lately ni. Maybe sebab nak rayakan. Banyak kenangan yang terjadi bila time raya ni. Yang penting insan itu dah tak de lagi dalam kamus hidup aku. Kini aku dah ade pengganti tempat dia walau pun tak sama but i know that he love me so much huhuhu. poyo... My cousin always advice dont remember him again...kalau tak dia cakap "den sosah ko kang kalau aku contact insan ni balik". Tapi tak de la macam tu aku rasa ni kali pertama aku betul-betul sharing dengan korang perasaan aku. My mum said "jangan nak cepat cair balik". Malam tadi plak insan ni masuk dalam mimpi aku. Then aku tanya diri aku balik adakah benar sebanrnya aku dah lupakan dia 100%. Tak pe la at least aku dah x cari dia lagikan. Weh jap...jap...ape kene mengena tajuk kat atas tu dengan topik aku kat bawah ni. Pape pun korang baca je lah yer..Kepada kawan-kawan aku kalau ade lah aku mohon maaf sepuluh jari kalau ade buat salah dan silap dengan korang. Halalkan makan dan minum yer kawan-kawan..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers