Jom Klik Sekali

Tuesday, October 6, 2009

Adik

Malam tadi before aku kuar jumpe kawan-kawan sekolah yang gila happening. Aku belek-belek lah album gambar raya. Tibe-tibe rindu dengan adik aku yang tembam tu. Aku pun call dia borak-borak dengan dia. Aku sampai terlupa yang semalam dia kene follow up check kat hospital selayang. Then dia cakap " along sya punya darah ade kuman lagi" ouchh damn it! She doesn't know what is it..dia tak tahu yg dia tak sihat sebenarnya. Then dia cakap lagi "lagi 2 minggu sya kene jumpe doktor balik" ala apelah nasib adik aku ni. Kecik-kecik dah macam-macam penyakit dapat. Aku nasihatkan sya "adik nak makan jangan lupa basuh tangan jangan dekat dengan org yang tidak sihat nanti tambah saki tau. Lepas tu aku tanya dia "sya rindu along tak?" dia jawab ""rindu. Aku syg sya lebih dari aku syg diri aku sendiri. Aku doakan semoga dia cepat sembuh. Aku sangat sangat sangat risau..

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers