Jom Klik Sekali

Friday, October 2, 2009

Full Of Spirit...

Malam tadi (khamis mlm jumaat) mcm biasa hari aku ikut majlis ilmu atau pun sharing la..Ouchh..mula-mula memang agak malas nk pegi sebab masih lagi mood hari raya tapi bila partner aku nak pegi aku pun ingat nk gi la. lagipun dah banyak sangat makan hari raya jiwa pun tak panas dah. So malam tadi sharing sangat seronok membuatkan aku rasa jiwa ni penuh dengan semangat yang berkobar-kobar. Aku ingat lagi yang sharing tu nama panggil dia egie tak silap aku. Dia ni bekas cikgu baru je hantar surat resign. Tapi dia nak buat dalam bizness ni sebab dia percaya dengan rezeki yang tuhan bagi. Dia nak tolong mak dia mcm aku jugak nk tolong parents aku. Yang penting buat secara istiqamah insyaAllah ade lah rezeki kita. Bagi aku ape jua kita buat semua benda ni kena usaha tanpa henti dan jangan putus asa barulah kita bertemu kejayaan. Tidak ada kejayaan yang dapat bergolek tanpa setitik usaha. Aku rasa aku tak salah pilih jalan untuk membantu keluarga aku. Korang jom lah usaha kita sama-sama berjaya.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers