Jom Klik Sekali

Thursday, November 12, 2009

Lazyyy....

gambar ni kecik anyway thanks kawan yg dtg masa wedding adik aku

Tu jelah yg aku dapat ungkap wat masa ni..entah kenapa aku tak de mood nak update blog ni..septutnye aku nak buat entry pasal wedding adik aku..well aku baru je lepas baca blog cousin aku nurul yang dia kata memang sangat busy..wedding adik pun belum selesai sgt this weekend akan berlangsung belah pihak lelaki pulaktapi aku tak dapat pergi rumah adik ipar aku tu sebab nak pergi malam cdm kat stadium melawati. bila dah hujung tahun ni penuh dengan undangan kahwin yg tak berhenti. rasanye setiap minggu aku ade undangan perkahwinan maklumlah kawan-kawan semua dah ade pasangan masing-masing. cuma aku je tak fikir nak kahwin lagi. kalau boleh aku nak berjaya dulu baru boleh kawin. selamat pengantin baru kepada meraka yang bakal melangsungkan perkahwinan ok.

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers