Jom Klik Sekali

Thursday, November 26, 2009

Hari Raya Aidiladha

hai all...well long time aku tak buat entry utk blog aku...banyak je ideabut a little bit malas yg bersarang diri...may be sebab aku banyak masalah yg agak memyerabutkan otak aku buat masa ni. esok hari raya qurban. aku jugak seperti jugak anak-anak perantau lain akan pulang ke kampung. mana lagi kalau bukan negeri sembilan. masa aku buat entry ni sebenarnye aku kat cc dalam terminal one. aku tak tau nak buat ape dah. P1 nurul aku tinggalkan kat rumah putrajaya so nak online utk hilangkan bosan aku pun gi la CC. tadi aku naik komuter dari UKM then skang ni duk terminal untill my mum dtg. aku pun tak tau ape lah perancangan raya qurban tahun ni. aku masih dalam keserabutan yg amat sangat yang orang mungkin anggap benda ni kecik punya hal tapi bagi aku hal ni besar sebenarnye..tah ape aku merapu kat entry aku ni. dah la nanti aku akan wat entry baru k... selamat hari raya korang

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers