Jom Klik Sekali

Thursday, November 26, 2009

mama dah tak de...

baca tittle kat atas mesti org tertanya...jodoh, ajal maut semua di tangan tuhan. semua org islam tahu benda ni kan. MATI bagi aku ia amat mengerikan nak lagi kalau ia terjadi dalam ahli keluarga aku. hari selasa (24.11.09) aku tidur agak awal sebab penat setelah 3 hari bertugas ni hotel equatorial kuala lumpur. aku masuk tidur jam 10.30 pm kepenatan yang teramat sangat membuatkan aku tak de lah ambil masa yang lama untuk lena. tibe-tibe aku rasa aku bersama adik aku yang comey sya... tak lama lepas tu aku dah berada di hospital dan doktor mengesahkan mama aku dah takde. aku memang cemas masa tu aku mengenangkan adikku yg masih lagi berumur 6 tahun yg masih memerlukan mama disisi dia. aku jugak memikirkan mungkin banyak dosa aku yang belum sempat aku pohon maaf dengan mama. keadaan masa sangat sepi aku rasa nak meraung supaya mama jgn tinggalkan aku. tiba-tiba aku tersedar dan aku tengok sekeliling aku. aku terus mengucap panjang. istighfar yang aku tak sangka itu adalah satu mimpi. aku tak puas ati aku terus call ayah masa tu jam menunjukkan pukul 4.40 pagi. ayah terkejut sebab aku call dalam keadaan tersedu-sedu sebab menanggis. aku terus cakap dengan ayah mana mama. akhirnye aku dapat bercakap dengan mama. betullah segalanye hanya mimpi yg ngeri. family adalah org yg aku paling sayang aku belum mampu kehilangan mereka. aku terus berdoa semoga Allah memanjangkan umur mama dan kekuargaku yang lain..aminnnn

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers