Jom Klik Sekali

Tuesday, January 19, 2010

Adnan Sempit

Semalam aku dah pun menghabiskan masa aku kat GSC Alamanda dengan menonton movie ni. Well aku sebenarnye memang tak sabar gak lah nak tunggu filem ni ditayangkan. Sebab bila aku gi menonton filem je mesti iklan filem ni keluar. So aku jadi teruja gak nak tengok filem ni. So semalam aku dah pun pergi nonton filem ni. Bagi aku kalau korang semua tengah stresskan aku syorkan korang gi lah menonton filem ni. Filem komedi mestilah citer yang ringan so korang tak payah nak stress tengok citer ni. Memang lawak la. Kisah cinta seorang Office Boy dengan majikan. Tapi aku rasa kat dunia realiti payah nak jumpa citer macam ni kot. Kalau ade memang tabik ahh kan. Tapi dalam setiap movie mesti ade mesej yg tersendirikan. Kadang-kadang kita ni bukan jahat tapi nakal.ngeh..ngeh...Entahlakan. Yang pasti cerita ni tak mengantok untuk ditonton. Lakonan Sam memang menjadi lah dalam movie ni. Aku bukan peminat Sam tapi at least sokong lah filem tempatan. Aku sendiri rasa mcm nak tonton lagi sekali. Check it out!!

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers