Jom Klik Sekali

Tuesday, December 14, 2010

291010 & 301010 tarikh sejarah

dah dekat 2 bulan kahwin baru nak post pasal majlis perkahwinan aku. alhamdulillah semua berjalan lancar. akhirnya aku dah pun bergelar isteri kepada Norhafisham Bin Nafi. tapi persediaan di saat2 akhir mmg agak kelam kabut. so aku nasihatkan korang kalau nak kahwin buatlah persediaan awal , perancangan tu kalau boleh biar setahun awal. klu mcm aku ni 5 bulan punya persediaan memang agak kelam kabut la. tapi alhamdulillah semua yang di rancang berjalan lancar dengan izin-Nya. Anyway thanks kepada family yang sudi membantu daripada mama, ayah, semua pak cik makcik, semua cousin2 dalam menjayakan majlis ni. dah mcm ayat YB plak dah. Ribuan terima kasih gak semua kawan-kawan yang sudi hadir memang tak sangka kawan2 semua datang dari kawan sekolah, kawan masa aku minah kilang, kawan keje kolej dan officemate sekarang datang satu opis, satu penghargaan buat gue. mama n ayah tak sangka sume kawan-kawan yang lama2 datang. pape pun thank u very much lol!!! tapi malangnye aku leh lak lupa nak ambil gambar guna handphone so tak de la gambar yg leh aku upload.tggu dari cameraman je lah gambarnye. oklah see ya on next entry.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers