Jom Klik Sekali

Monday, February 14, 2011

have a great time with my phamily!!!

last weekend yg amat memenatkan. sabtu hari tu tempat kerja ayah aku buat phamily day kat desa water park. so untuk pertama kalinya ayah aku ajak kami semua pergi phamily day ni. sebenarnya dah berpuluh tahun ayah aku kerja tapi tak pernah sekali pun dia ajak kami gi phamily day opis dia sedangkan dia bayar je kot yuran ahli. aku and my sis x bawak incek husband masing-masing. incek husband kami sibuk katenye. well dah lama tak buat aktiviti macam ni dengan family aku. bertambah best sebab syasya dah besar. ini pertama kali aku ke desa water park. oklah jugak kalau nak bawak family bersantai sambil telan air kat desa water park ni. paling seronok dan kelakar bila syasya ketakutan @ gayat masa naik thunder boat. kalaulah boleh amik gambar @ video time tu memang aku dah amik sebab reaksi muka dia yang sangat gila cuak. ape pun sangat seronokm sebab dah lama aku tak gi jalan-jalan dengan family aku. parents aku, adik adi dengan syasya semua masuk telematch kecuali aku sebab kurang keupayaan nak berlari2 even dalam air je pun kene larinye.badan aku tak cukup kuat sangat lah skang ni.ok ni ade lah sikit gambar-gambar masa kat sane. next time aku nak gi dengan incek husband and adik-adik kami lagi.
aku lupa ape nama game ni
ladies...


bersedia untuk berjuang


hasil yang lumayan...


sya dah berani naik gelongsor ni sowang2





breakfast yg paling lapar tgk yg paling belakang sekali


group orange

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers