Jom Klik Sekali

Wednesday, June 22, 2011

Web Stat!!!

Assalamualaikum, hello and hola yang sudi-sudi klik blog acik ni...

I just wanna to shared something dengan tetamu blog I ni. Did u know web stats?
Ho aloh nate ni ambe nak royak! stat yang akan membuatkan kita tau berapa ramai yang dah view blog kita. InsyaAllah kita juga boleh tau siapakah berkemungkinan besar menziarahi blog-blog anda. Taraaa...ajaibkan. Macam-macam jenis stat ade. Ade yang jenis boleh tau setiap saat tu pengunjung tu sedang baca topik ape. Ade yang just bagi tau pengunjung tu dari mana. Ada yang bagitau siapa pengunjung blog anda. Dan ada yang bagitau blogger tu sendiri sedang bukak blognya dimana. Tulah pasal tok sahlah korang nak kencing (tipu) baik punya ek.


Ni ayat-ayat budak zaman sekrang. Gambar yang aku tunjuk anak panah tu adalah stat yang aku gunakan di blog aku. So bloggerz nak try korang klik je sesapa punya web stats nanti terpacul kuar then lotak kek blog anda! Ok selamat mencuba u allz. Tq sudi ziarah acik di alam maya ni...chil!!

2 comments:

  1. sila2 cube2 aku rasa dah ade beberapa org yg cube kot...selepas baca entry aku ni

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers