Jom Klik Sekali

Saturday, August 20, 2011

aku redha

sekali lagi diri ini diberi ujian. aku sebagai hamba-Nya tetap redha dengan ketentuan ini. mungkin sudah tertulis padaku. letih untuk mengeluh apatah lagi dibulan yg mulia ini. aku tetap menyalahkan diriku kerana ketentuan ini. aku mengenangkan kesalahan lalu adalah pembalasan bagiku. tapi aku tetap bersyukur kerana masih bernafas di bumi Allah ini. biarpun belum tiba rezekiku untuk menimang cahaya mata tapi sekurang-kurangnya aku bersyukur kerana masih lagi wanita normal InsyaAllah yang masih boleh memberi zuriat. sayang maafkan mama kerana tidak sempat untuk bernafas dan membesar di rahimku apatah lagi di dunia ini.semoga aku akan diberi peluang lain pada masa akan datang.

Mode: sangat sedih ok.

2 comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers