Jom Klik Sekali

Monday, September 19, 2011

RUMAH

aku dalam mood ingin mencari bilik kosong atau pun rumah yang low cost. perasaan yg tak dapat aku bendung lagi ni. so please sesapa yang ada contact silalah hubungi aku dengan meninggal sebarang komen (kalau ade). well rumah adalah tempat berehat paling aman aku rasa selepas tu baru hotel. kalau ayah aku Montori Bosar N.Sembilan bolehlah aku nak duk hotel selama bertahun-tahun. Maklumlah keje gomen gaji tak ler banyak mana. side income pun sikit je. so aku perlukan rumah untuk merehatkan badan bila balik rumah otak tak sasau. Sekarang bukan zaman study lagi. Gua dah kawin der!Tapi jangan risau aku bukan nak sewa bilik dengan husband aku ok. aku cuma perlukan tempat berehat. One more thing kalau boleh aku nak rumah yang berdekatan dengan Putrajaya tq. chill!

*

*
*
*
*

nak update malam ni boleh tengok satu bilik kosong yeahhh!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers