Jom Klik Sekali

Tuesday, January 5, 2010

first entry for 2010

Assalamualaikum...
agak lama aku tak buat entry..may be di sebabkan busy di hujung tahun lepas. well tahun baru dah pun masuk ke hari ke lima ini bermakna aku telah pun berumur 25 tahun 2 hari. ya last sunday its my birthday. terlalu banyak penglaman di tahun 2009 dan jugak banyak rezeki yang masuk pada tahun 2009. terdapat gak konflik pada tahun 2009. banyak jugak kenangan yang tak dapat dilupakan pada tahun lepas. Apa-apa pun let gone be gone tahun baru kita mesti mulakan dengan yg baru ngeh..ngeh... wah ape azam tahun ni let do some list

1. jadi CDM hujung tahun ni
2. kuruskan badan before June
3. beli kereta idaman tak kira nak jugak CALDINA

itu adalah azam aku untuk tahun ni..tapi untuk kuruskan badan tu aku dah carry foward selama 3 tahun tapi badan aku bukan tambah kurus tapi gemok pada setiap 3 tahun tu..bagi lah idea mcm mana nak kurus...huh!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

followers